گوگل نےاپنی ویڈیو میٹنگ سروس کو سب کے لئے مفت کر دیا

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

گوگل نے اپنے کاروباری ویڈیو کانفرنسنگ سروس کو تمام صارفین کے لئے مفت بنانے کا اعلان کیا ہے ، جس سے لوگوں کو وبائی امراض کے دوران منسلک رہنے میں آسانی ہو گی.

جی سوٹ کے نائب صدر جیویر سولارٹو نے کہا ، یہ سروس “دنیا بھر کے تمام صارفین کے لئے دستیاب ہوگی ، تاکہ وبائی امراض کے ذریعے ہر شعبہ ہائے زندگی کے لوگوں کو باہمی تعاون کے ساتھ بات چیت کرنے اور واقعتا زیادہ مؤثر طریقے سے رابطے میں رہنے کے قابل بنایا جاسکے۔”

گوگل نے ایک بلاگ پوسٹ میں کہا ہے کہ اس نے “ویڈیو میٹنگ سروس کو ایک محفوظ اور قابل اعتماد ویڈیو کانفرنسنگ حل بنانے میں سالوں کی سرمایہ کاری کی ہے جس پر دنیا بھر کے اسکولوں ، حکومتوں اور کاروباری اداروں کو اعتماد ہے۔”

کمپنیوں کے مطابق ، لوگوں کو اجلاسوں میں حصہ لینے کے لئے مفت گوگل اکاؤنٹس استعمال کرنے یا مفت گوگل اکاؤنٹ بنانے کی ضرورت ہوگی ، جس میں 60 منٹ کی ٹائم کیپ ہوگی .

گوگل نے کہا کہ مفت رسائی آنے والے ہفتوں میں آہستہ آہستہ شروع ہوجائے گی۔ گوگل کے مطابق ، اسپتالوں اور بینکوں سے لے کر جی سوٹ استعمال کرنے والی سہولیات اور گوداموں تک کے تقریبا 60 لاکھ کاروبار اور تنظیموں کو پہلے ہی میٹ ویڈیو کانفرنسنگ تک رسائی حاصل ہے۔

یہ اقدام ان دنوں کے بعد ہوا جب فیس بک نے ورچوئل “رومز” کے ساتھ ایک نئی ویڈیو چیٹ سروس کی نقاب کشائی کی جہاں لوگ دوستوں سے ملنے کے لئے پاپ ان کرسکتے ہیں۔ فیس بک میسنجر ایپلی کیشن کے ذریعے ، صارفین ویڈیو کال سیشنز کا آغاز کرسکیں گے جس میں 50 سے زیادہ دوست شامل ہوسکتے ہیں اور جب تک ان کی خواہش ہوسکتی ہے ، چاہے ان کے پاس فیس بک اکاؤنٹ نہ ہوں۔